Mini Masculí Negre 14 – EPBC Badalona Centre B 52
El passat dissabte, el mini negre va jugar el seu últim partit de la fase…

El passat dissabte, el mini negre va jugar el seu últim partit de la fase prèvia contra el EPBC Badalona Centre B.
Els nostres petits estaven motivats ja que eren conscients de les possibilitats que teníem de poder lluitar per un partit, donades les semblances d’ambdós equips.
El partit va ser irregular per part nostra, ja que en alguns períodes es reflexava molt bé la nostra evolució però, en d’altres, no aconseguíem demostrar tot l’après. Aquesta irregularitat de joc es va plasmar en el resultat final.
De totes maneres, som conscients que aquesta fase prèvia ha estat molt difícil per als nostres petits. Hem jugat contra equips molt superiors però, tot i això, mai ens hem vingut abaix.
En aquesta última crònica de la fase prèvia, hi ha dues coses que m’agradaria destacar. La primera d’elles és l’evolució que han presentat els petits dia rere dia. Molts d’ells s’iniciaven en aquest esport el passat setembre.
El segon aspecte que vull resaltar és l’actitud dels jugadors. En cap moment s’ha marcat com a objectiu el fet de guanyar els partits, sinó el de gaudir i el de fer les coses com les aprenem. Però, tot i això, som conscients que no guanyar cap partit, al final, pot acabar minvant les ganes dels petits per seguir jugant a aquest esport. Tot i aquestes circumstàncies, ells sempre han demostrat moltes ganes de seguir aprenent, de seguir lluitant i de seguir plantant cara a qualsevol rival que s’enfrontava amb nosaltres.
Amb aquesta actitud, afrontarem la fase regular que començarem el mes de gener. I, estem segurs que els fruits de tot el treball fet fins ara, els recollirem aviat!
Enhorabona per aquesta fase, nois!!! Som-hi Santa!!!