PRE-MINI VERD 28 – 51 SALESIANS BADALONA
De nou un partit per oblidar, i ja en portem dos en aquesta fase. En…

De nou un partit per oblidar, i ja en portem dos en aquesta fase. En dues setmanes l´equip s´ha oblidat del més important: lluitar. Sense lluita no hi ha defensa, sense lluita no hi ha intensitat, sense lluita no hi ha atac i sense lluita ens convertim en un equip molt vulnerable.
Del partit hi ha molt poc a destacar, ja que aquest es va trencar al segon quart (6-15) i tot el partit va ser un suplici on les distàncies només feien que eixamplar-se, en part per la qualitat del rival, però sobre tot perquè els nostres petits van abaixar ràpidament els braços i no van tenir cap capacitat de reacció.
Toca treballar molt, toca tornar a recuperar les ganes de lluitar, toca tornar a recuperar la intensitat, toca tornar a recuperar en definitiva les ganes de gaudir d´aquest esport i de continuar aprenent en cadascun dels entrenaments.
Els nostres petits han demostrat que amb ganes, amb lluita, amb intensitat, en cadascun dels entrenaments i en cadascun dels partits, són un gran equip. Ho han demostrat en aquesta nova categoria i ho tornaran a demostrar.
I segur que ho faran al proper partit, perquè són petits, però són molt grans.
Força!!!
By: Javier Polo